Снимки на продукти – за къде без тях?
Снимките са първият, а често и последният ни шанс да грабнем сърцето на потенциалния си клиент, партньор или инвеститор. Добре направените фотографии имат силата и потенциала да ви спечелят повече сделки, отколкото можете да преброите.
Визуалният образ е начин да създадем у хората едно добро първо впечатление за нас и нашата стока. И не само това – много от потребителите все повече смятат, че е определящо дали даден продукт е илюстриран, или не, за това дали да му гласуват доверие. Може би това се дължи на несигурните времена, в които живеем, или пък на развитието на модерните технологии. Добрата новина е, че и за търговците вече е доста по-лесно да се снабдят с хубави продуктови снимки за своя интернет магазин.
Има ли закономерност за това колко снимки трябва да има на сайта и страницата ни?
Консултантите смятат, че при поддържането на профил в социалните мрежи, било то на стока/продукт, компания, кауза или личност, има някои основни правила, към които следва да се придържаме, когато искаме да имаме успех. За да бъдем впечатляващи, трябва да публикуваме съдържание всеки ден. Смята се, че средно е добре да пускаме от нашата страница между 2 и 10 поста, в зависимост от това колко контент можем да предложим. Разбира се, публикува се и текстово съдържание, но е препоръчително да илюстрираме със снимки абсолютно всичко, което предлагаме на вниманието на нашите последователи и таргет публика. Така увеличаваме шанса си да хванем окото и на онези, които уморени от четене през работния ден, просто скролват безцелно из телефона си в градския транспорт.
Колкото по-често публикуваме, толкова повече имаме нужда от концентрирано съдържание с директно, но не и многословно послание. Средно поне един на всеки 10 постинга е добре да съдържа видеоклип – а ако бизнес сферата го изисква, и повече.
Разбира се, маркетингът не е съвсем точна наука. Има обаче едно желязно правило – винаги трябва да използваме само автентично, т.е. създадено от нас съдържание.
Всичко това наистина звучи като стряскащо в първия момент, но всъщност е доста лесно за постигане, когато развиваме онлайн магазин с прилични наличности и готина идея. Всичко, от което имаме нужда, е професионална продуктова фотография, направена в унисон с концепцията ни за развитие на шопинг портала ни.
Какъв е фотографският подход към продуктовите снимки?
Изберете техника на фотография, подходяща за вашето продуктово портфолио, или пък най-подходящата концепция за представяне на екипа на компанията ви. Триизмерните (така наречените 3д) снимки са подходящи, за да покажем на потребителите пълния изглед на стоките. Те са супер и за създаване на 3д шоурум в нашия сайт.
А това напоследък се доказа като изключително ефективен похват за максимизиране на печалбите с оглед на епидемичните мерки и свиването на дела на физическото обикаляне на търговски центрове и магазини за сметка на онлайн пазаруването. Макро фотосите пък са идеални за портфолио от бижута.
Снимковият образ на продукта трябва едновременно да си кореспондира с оригинала, за да има достоверност. От друга страна, за да се получи атрактивно изображение, се налага и известна доза творческа намеса. В ръкава си фотографите имат редица козове и решение за всяка ситуация в заснемането на продуктова гама.
Това, с което те най-много обичат да играят, са светлината и цветовете. Те ги използват, за да подчертаят определени елементи от композицията на снимката, като по този начин правят образите наистина ярки и въздействащи.
Какви са видовете продуктова фотография?
Обсъдете в екип концепцията си за цялостната маркетингова кампания и онлайн визия на уеб магазина си и поискайте мнението на професионален фотограф за това какви изображения да предложите. Стандартно едно портфолио обикновено включва индивидуални снимки на стоките на бял фон, лайфстайл кадри, в които продуктите са използвани по предназначение с илюстративна цел, при нужда – мащабни снимки или близък кадър на някои детайли.
Професионалните фотографски услуги на “ФотоПро” са до вас във всяко едно начинание.
Отзиви