Назад до Изправени пози

Ардха Утанасана – Поза половин наклон напред

Ардха Утанасана (Ardha Uttanasana) – Поза половин наклон напред

Изпълнение на позата стъпка по стъпка

  1. От поза Утанасана (Uttanasana) притиснете дланите или пръстите на ръцете към пода в близост до краката. Вдишайте и изпънете лактите и извийте торса встрани от бедрата. Старайте се разстоянието между срамната  кост и пъпа ви е колкото може по-голяма.
  2. Притискайте дланите или прътите на ръцете си към пода и повдигнете нагоре и напред горната част на гръдния кош. Леко можете да присвиете коленете си, за да си помогнете да изпълнете тази поза. По този начин леко ще се извие и гърба ви.
  3. Гледайте напред, но внимавайте да не напрягате прекалено врата си. Задръжте позицията и направете няколко вдишвания. След това издишайте, отпуснете торса и преминете в поза Утанасана.

Анатомичен фокус

  • Задната част на торса
  • Корема

Ползи

  • Разтяга предната част на торса
  • Укрепва гърба и подобрява стойката
  • Стимулира корема

Тази йога поза не се препоръчва при:

  • Наранявания на врата

Съвет за начинаещи

Ако не можете лесно да достигнете пода с ръце и да придържате коленете си изпънати, можете да използвате подложки близо до краката си на които да положите ръцете си.

Рейтинг:

Свързани продукти

YOGA MAT KAILASH PREMIUM - постелка/шалте за йога, материал PVC, BODHI YOGA
46.20
лв
Изненада при поръчка над 60 лв.
ECOPRO - постелка/шалте за йога с натурална гума, BODHI YOGA
143.00
лв
Безплатна доставка + ПОДАРЪК ИЗНЕНАДА!
QI YO AJNA UNITY MAT - овална постелка за йога, QI YO MULTIYOGA
204.00
лв
Безплатна доставка + ПОДАРЪК ИЗНЕНАДА!
TPE YOGA MAT LOTUS PRO - постелка/шалте за йога, BODHI YOGA
96.20
лв
+ ПОДАРЪК ИЗНЕНАДА!

Отзиви

Коментирай
loading...