Назад до Изправени пози

High Lunge

High Lunge

Изпълнение на позата стъпка по стъпка

  1. От поза Утанасана свийте колената си, вдишайте и поставете лявото ходило назад към задния край на постелката си, като възглавничката на ходилото ви може да бъде на пода. Стъпете назад колкото е необходимо дясното коляно да образува прав ъгъл.
  2. Наведете торса си към предната част на бедрото и го изпънете напред.  За да омекотите дясната част на слабините си представете си, че бедрото ви потъва към пода под тежестта на торса.  Погледнете напред и едновременно с това стегнете лявото бедро и избутайте нагоре към тавана, като поддържате лявото коляно изпънато. Разпънете лявата си пета към пода.
  3. Издишайте и поставете дясното ходило в близост до лявото. Повторете инструкциите по-горе, но се обърнете наляво и надясно или застанете в поза Адхо Мукха Шванасана (Adho Mukha Svanasana), вдишайте и поставете дясното ходило напред между ръцете си.

Анатомичен фокус

  • Слабините
  • Бедрата
  • Пищялите

Терапевтични приложения

  • Лошо храносмилане
  • Запек
  • Ишиас

Ползи

  • Разтяга слабините
  • Укрепва краката и ръцете

Тази йога поза не се препоръчва при:

  • Наранявания на колената
  • Проблеми с врата

Съвет за начинаещи

За да задържате тази поза по-дълго поставете подложа между пода и задния крак.

Рейтинг:

Свързани продукти

YOGA MAT KAILASH PREMIUM - постелка/шалте за йога, материал PVC, BODHI YOGA
46.20
лв
Изненада при поръчка над 60 лв.
ECOPRO - постелка/шалте за йога с натурална гума, BODHI YOGA
143.00
лв
Безплатна доставка + ПОДАРЪК ИЗНЕНАДА!
QI YO AJNA UNITY MAT - овална постелка за йога, QI YO MULTIYOGA
204.00
лв
Безплатна доставка + ПОДАРЪК ИЗНЕНАДА!
TPE YOGA MAT LOTUS PRO - постелка/шалте за йога, BODHI YOGA
96.20
лв
+ ПОДАРЪК ИЗНЕНАДА!

Отзиви

Коментирай
loading...